Wrzesień, 2012

Rower:

No żeby mnie nie sprawiało to radochy, to kurna!

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 25.10.2012 | Komentarze 6

Przybyłam z Istebnej.

Polazłam na rower. Ot, na taką krótką pojeżdżawę, żeby nie zapomnieć.

I nie dało się zapomnieć. Jak mnie plecy od wczoraj napindalają, tak dziś wczale a wczale nie było milej.

No bo jakby było miło, nie jechałabym tak ciotowatego dystansu.

W Kampinosie też piknie. Identyczne kolorki jak w górach.

Ale żebym ja przejechała tak mało i to wcale nie z powodu braku czasu! Muszę z tego powodu nadzwonić się na smutno.

Albo zapolować na nietoperze.

Fajnie się jeździ bez odczytu pulsu. Jakby mi ktoś pluszowe kajdanki zdjął:D

Nic nie pamiętam już niestety. Z Istebnej kurna

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 23.10.2012 | Komentarze 22

Od czego jednak pomocna framuga, w którą można łbem przydzwonić i takim sposobem hipokamp odświeżyć;).

Nie powiem, żebym miała szczególnie waleczny nastrój startowy tegoż poranka. Jakoś od sierpnia już wiem, że z formą jestem na biegunie południowym, spierdaczenie jej nie zajęło mi zbyt dużo czasu, czego nie można będzie powiedzieć o przywróceniu jej;).

Osiemset i pół raza się zastanowię przy najbliższej okazji, zanim pozwolę komu innemu niż Wojciu wyznaczyć sobie zakresy.

Pojechalim sobie na kołach z Misiaczkami na start. Trochę wcześniej, bo ja już tradycyjnie – jak w tym roku – liczyłam na obecność serwisu na miejscu (umiem, naprawdę mam habilitację w dziedzinie psucia hamulców). Do tego zamierzaliśmy wygrać Speca, a żeby do tego doszło, trzeba było swoje odstać w kolejce po świstki. Tenże Spec chyba sprawił, że do Istebnej zjechały iste... tfu! IstNe tłumy. Jeśli na giga startuje 200 osób, to wiedzcie, że coś się dzieje.

Żeby tak po kroku nie pykać, co się jechało, na którym kilometrze, jak i po czym, naskrybię tytułem podsumowania, że pedaliło mi się nawet dobrze. Nie było zdychania jak w Ustroniu, acz i teraz Bartek mi zwiał już na początku (cham, no mówię Wam;)). Szału z prędkością jednakowoż też nie było, dzięki czemu dopiero na 35 chyba kilometrze dogoniła mnie Ola ze Zdrofitu. Dopiero, bo w Ustroniu dopadła mnie na pierwszym podjeździe, co w sumie wolałabym wyprzeć z twarzoczaszki;).

Baaaaaardzo fajniutkim krokiem okazało się też naklejenie na kierę nalepki z profilem trasy. Dzięki temu z magią przestaje graniczyć celowanie w podjazd i wypatrywanie ulgi związanej ze zjazdem.

Około czterdziestego kilometra przestały mnie te wszystkie pagóry bawić. Dolałam se do bukłaka za dużo cieczy, co siadło mi na plecy, kręgosłup, barki i oczy. Te ostatnie zaciskałam z przemożnej boleści. Przestałam myśleć o ściganiu się, zaczęłam planować rozsądne rozciąganie swojego plecowego jestestwa. Mimo to Ochodzitę zrobiłam tak, jak to sobie wymyśliłam, czyli – krótko mówiąc – zawzięcie. Nie powiem, żeby dojazd do niej, główną drogą w Koniakowie, wespół z trąbiącymi samochodami, był wybitnie fajnym pomysłem, zwłaszcza, że niektórzy robili takie manewry jak wyprzedzanie rowerzysty po to, żeby zaraz przed nim skręcić w prawo. TŁUKŁABYM.

Ale rozumiem, że jakoś trzeba było tych ścigantów tam doprowadzić.

Reasumując:
- wyrąbałam się tylko raz, acz dotkliwie, bo zbiłam se lewe kolano i łeb. Nietrudno się domyślić, że zrobiłam to, jadąc 6 km/h.
- ostatnią korzenistą sekcję darowałam sobie z uwagi na swoją głupotę. Zjeżdżać nie umiem, tym bardziej jeśli podpuszczają mnie fotograficzne hieny;)
- chyba jednak bardziej podobał mi się Karpacz, ewidentnie dałam się podpuścić istebniańskiej legendzie;)

Bartek czekał na mnię, tuż przy mecie, razem poleźliśmy po całkiem niestety średni makaron, ustaliliśmy, że mkniemy na chatę przebrać się za ludzi i jak wrócimy, to może akurat zjedzie na metę Misiaczek.

I akurat wtedy (no, niemal) wjechał na metę Misiaczek. Dalej była już tylko dekoracja (kwaśną minę mam nie bez kozery), Misiaczek też była piata, co ewidentnie ją waliło, bo wiedziała, że w generalce jest trzecia. Szkoda tylko, że – i tu nie umiem nie wspomnieć organizacyjnego fakapu – nie została przy dekoracji uwzględniona. Wyczytali tylko pierwsze i drugie miejsce w jej kategorii. Z jakiegoś zdziczałego powodu. Słabizną mi to powiało, sandałem wręcz. Tym bardziej, że jeździ u tego Golony już trochę sezonów. Nie uczmy się od pewnych mazowieckich orgów, co?;)

Fynf Perzonen an dejm podiuym;) © CheEvara

Speca nie wygraliśmy, jak można się domyślić. Ale nie po to jestem piękna, zajebista i bogata, żeby spawać się wygraniem byle roweru;).

Zintegrowaliśmy się po wszystkim z JPbike'm, z Drogbasem – przy pizzy, na którą czekaliśmy 40 minut – a potem poczłapaliśmy w ulewie do Zagronia na imprezę zakończeniową. Trochę inaczej ją sobie wyobrażałam. Posadzenie ludzi w ławkach biesiadnych zawsze będzie implikować tym, że bawić się będą w swoim gronie.

Lany sik pokroju Okocimia z kolei sprawi, że niektórzy zmyją się z bibki odrobinę przed zamianą karocy w szczura;).

I tak fajnie było.
Kategoria >50 km, zawody

Nie tak to miało wyglądać;)

Piątek, 28 września 2012 · dodano: 23.10.2012 | Komentarze 6

Nie tak TU. W Istebnej.
Bo ja miałam się wprowadzić na przykład. Wspólnie z Misiaczkami mieliśmy trochę pojeździć, a wyszło tak, że cała nasza trójca, mocno schędożona trasą (jazda samochodem tak mnie zamula, ale to TAK zamula, że nadaję się potem tylko do wzdychania, leżąc na SZEZLONGU) udała się na drzemkę.

Moja była mniej efektywna, bo telefon mi napierdalał, jakby niejasnym było, że JESTEM NA URLOPIE.

Jakeśmy zaspane zady podnieśli, było po 17-tej.

No to pojechaliśmy. Do czeskiego mostku i z powrotem. Trochę się wspinawszy (po asfalcie) i równie tyle zjeżdżawszy.

Na koniec podjechaliśmy zarejestrować nasze starty do biura i tyle nas widzieli na rowerach. Dystans oszałamiający. Więc;)

HR max: (166%)
HR avg: (127%)

Mała ta Warszawa!

Czwartek, 27 września 2012 · dodano: 12.10.2012 | Komentarze 2

Garmin oznajmia, że jeździłam, a więc jeździłam. Mówi też, że w obie strony tak samo. Nie mówi jedynie, że powinnam przez to rzygnąć lub też, że przez to rzygnęłam.

Ale Garmin ma też mapkie, z której czytam se, że byłam na Dereniowej. I teraz mi się odświeża hipokamp. Byłam z Niewe tamój tamże! Są bowiem zakusy na nowy rower, ale dzięki polityce Speca (Epic na 2013 r. tylko w wersji 29 cali) są też wątpliwości, czy go brzydko nie pozdrowić, olawszy tym samym.

DWAJŚCIA dziewięć - srajścia srewięć!

A ja jutro nawiedzam (jak święta Elżbieta) Istebniańskie okolice. Mlaskałabym!

HR max: (166%)
HR avg: (138%)

Prze(po)twory

Środa, 26 września 2012 · dodano: 12.10.2012 | Komentarze 9

Znoooowu. Oram. Pode wiatr, dzięki czemu oszałamiające 26km/h to jest absolutny max, na jaki mnie stać. Nie posiadam tak zwanej melodii do jazdy i nawet... NAWET rozważam zawrotkę do domu i ponowną okupację łóżka. Ale mam do odbębnienia trening, świeci słońce i byłam namówiona z Panią Matką Niewiańską. Zatem mocna, stanowcza przewaga argumentów ZA.

Nie to jest jednak w tym dniu najistotniejsze. Nakupilim bowiem z Niewe mnóstwo darów de nejczer i na cały wieczór zniknęliśmy w garach.

O takich garach:

Najlepsze będą chyba ślywky z orzechamy! © CheEvara

Oznacza to, że z Bielan, gdzieśmy SPRAWUNKI (barrrdzo fajne słowo) czynili, wróciłam Z rowerem (w samochodzie), a nie rowerem.

A skoro mam treningowo wolne

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 10.10.2012 | Komentarze 4

Wychodzę przez bramę sąsiada (tylko nieliczni będą umieli odnaleźć w tym związek przyczynowo-skutkowy).

Jak już wyszłam, to pojechałam. Poniekąd do roboty, zahaczywszy o Włodarzewską i tamtejszy Universal Music. Niespiesznie, leniwie, bo mam wolne (i mogę wychodzić przez bramę sąsiada).

Mogę też zajechać po południu do Matki Pani, przetrząsnąć jej lodówkę, po czym ją zapełnić. Skoro mogę zaszaleć z bramą sąsiada, czemu nie powariować z lodówką?

A gdy już mi się wydawało, że tych szaleństw dość, że tak w życiu nie można sobie ważyć lekce, wymyśliło mi się, że a! Wrócę sobie samochodem z Panem Niewe.

Czemu, nie wiem:).

Tym razem mnie

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 10.10.2012 | Komentarze 9

Rzężą pedałże.

Prawda jest taka, że jak trzy miesiące temu kupiłam nowe bloki, tak dwa miesiące i 29 dni temu rzuciłam je gdzieś i nie wiem gdzie i to tak naprawdę one rzężą. Z tęsknoty i z poczucia porzucenia.

Jak niechciany przeszczep jakiś.

Bardzo mnie rajcuje niespotykanie po drodze do pracy nikogo. Gdy podążam opcją klaudyńsko-radiową pod względem rowerowym dzieje się absolutne nic. Fajne to.

Identycznie rajcuje mnie spotkanie po pracy Niewe, z którym zupełnie spontanicznie umówiliśmy się, że zakupimy jakiś bardzo pożądany urodzinowy prezent Pani Matce Niewe. I w tymże celu udaliśmy się na Wolę, gdzieśmy z sukcesem rzecz nabyli, a także gdzie ja chwilę później zaliczyłam widowiskowe jebnięcie orła przy zjeżdżaniu z krawężnika (na mocy tego doszło do zwarcia mojego mostka z miednicą – też moją – oraz w oczodoły zajrzały mi jelita. Tak mnie zgięło). Po tym resecie zrobiliśmy jeszcze przystanek gerapa, gdzie Niewe wciągnął obiad, zawitaliśmy z prezentem u Jubilatki i ciemną nocą – a miało być jeszcze za tak zwanego dnia – wybyliśmy ku Domu Złemu.

Pożarówko.

A tak sobie zamuzyczę:

Ja to chyba jednak naprawdę muszę

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 10.10.2012 | Komentarze 12

Muszę. Posiadać przynajmniej dwutygodniowe zaległości we wpisach. Jak się polepszy, to się zaraz popieprzy. Co nadgonię, to robi mi się mały zawał i albo dopada mnie twórcza impotencja albo znów gdzieś jadę i długo nie wracam. Albo te dwie rzeczy naraz.

A najgorzej to jak wyjdę na rower. Wtedy to niemal nie wracam jak ten mąż, co to polazł po fajki i zaginął. Żeby udowodnić, że jaranie szkodzi.

Podejmuję nowe wyzwanie, acz ja już wiem, że gówienko z tego nadganiania z wpisami wyjdzie.

Ponieważ mamy wrzesień, dokładnie przedostatnią niedzielę miesiąca, jedziem na Mazovię do Rawy. Mazowieckiej. Bez entuzjazmu zbytniego (przynajmniej ja, bo mój startowy sezon wygląda jak kupa) i bez szału na punkcie trasy. Jakem se przeczytała wpis z ubiegłorocznego maratonu tamże – a zrobiłam to w sobotę przed startem, wiedziałam, że tyłka mi z zachwytu (ani nawet denka od tego tyłka, też z zachwytu) nie urwie.

I nie urwało.

Dużo asfaltu nie jest tym, co rajcuje Che. Ani kostka. Ani muldy w trawie rozpieprzające system rytmu pedalenia.

Ponieważ nie spodziewałam się szału, nie byłam zanadto wpierniczona. Ani spierniczała. Przejechałam i tyle.

Czekałam na trasie na Niewe (bo lubię czekać na Niewe), który znów spożył ogniowdupne sushi (co oznaczało, że startując z piątego sektora – ja z czwartego – szybko mnie dogoni), ale onże, na skutek różnych perturbacji (jak udostępnienie Dżerremu skuwacza lub też zbieranie ze stanu niemal trupnego Erbajkowego Grześka) przyjechał na metę chwilutkę po mnie.

O tyle jestem fizdą, że przegrałam trzecie miejsce o pół minuty. Jak się staje w sektorze na jego końcu jak ostatni fajans to tak to już po prostu jest.

Napisałabym samobiczująco, że to ewidentna droga przez mękę, ale sobie daruję :) © CheEvara

No ale. Jak śpiewa jedna z naszych piosenkarek:
cie szmy się
z małych rze
czybo suma
szczę ściawnich
zapisa naje est.

Kalorie: 1993 kcal

Samopomoc karolińska taka

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 27.09.2012 | Komentarze 9

Dlaczego ja jestem takim durnym, usłużnym piździelcem, to niestety jeszcze nie ustaliłam.
Nie wiem też, dlaczego zawsze zgodzam się pomóc komuś, choć wiem, że wykracza to poza moje – może nie chęci, ale niejako możliwości.

W ramach tego wzięłam i w piątek ogarnęłam takiej jednej Pindzie złożenie jej pracy magisterskiej. Czyli nakursowałam się pomiędzy moją pracą, jej domem, dwoma punktami druku na Lwowskiej i finalnie uczelnią na Pawiej.

I niby wszystko względnie gładko, ale po taniości to nie będzie. Drrroooogo to wszystko Karolajnę, te moje całe usługi kuriersko-drukarskie kosztować będą. Już oliwię zamek w sejfie;).

Nowemi opłotkemi

Czwartek, 20 września 2012 · dodano: 27.09.2012 | Komentarze 7

Aaaaaasepopodeżdzaam! Na Dewajtis, na prawie maksa, tak jak zjarać żyły sobie lubię. Nawet mi to to ładnie wyszło, łasam była na te sukcesy. Po tych wspinaczkach, w ramach dotrzymania drugiej strefy, pobieżyłam na Bródno, a potem – po zsynchronizowaniu podjazdów z Niewe, znalazłam się na Włochach, gdzieśmy doznali makaronowego poczęstunku.

Wracalim w trybie asfaltowym a także głośnym. Niewemu (lub też temu Niewu) pedałże nowy niemal WYLATAŁ, więc nie cisnęliśmy.

A ja zapoznałam niniejszy kolejną opcję zawitania do domu. Asfaltową, co prawda, ale po ciemaku całkiem przyjemną.