Pospinningowe kręcenie

Wtorek, 11 stycznia 2011 · dodano: 12.01.2011 | Komentarze 0

Dało się do pieca wieczorową wtorkową porą:) Musiałam nadrobić poranne braki w kilometrach, bo nie jechałam do pracy z domu i dystans wyszedł mi kapkę krótszy, niż zwykle, jakieś 15 km (co należałoby dodać do wieczornych 37 km), co mnie przez cały dzień dręczyło;). No to najpierw pocięłam ze Służewia, po robocie na spinning do Zdrofitu na Stegnach i wyszłam całkiem przyjemnie skatowana. Według pulsometru maksymalny HR na tych zajęciach miałam 221, w co średnio wierzę, bo to stanowi 111% mojego ogólnego HR max, a raczej nie czułam tego wysiłku. Spin wyżarł ze mnie 527 kalorii i to wskazanie podoba mi się bardzo:). A na pewno jestem w stanie w nie uwierzyć.

No a potem dosiadłam Centka i pojechałam z tych Stegien na Bielany i stamtąd do domu, na Bródno, i do domu wpadłam moooocno zjechana, ale też megazadowolona, mimo cholernego wiatru w oczy. Po drodze wpadły mi dwa większe podjazdy - na Belwederskiej i na Podleśnej. Jak ktoś mądry objaśni mi, jak tu kurna blaszka załączyć gps track z tego wypadu, to z wielką przyjemnością to uczynię;).