Info
Ten blog rowerowy prowadzi CheEvara z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 42260.55 kilometrów w tym 7064.97 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.79 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
licznik odwiedzin blog
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Styczeń5 - 42
- 2013, Czerwiec5 - 9
- 2013, Maj10 - 24
- 2013, Kwiecień11 - 44
- 2013, Marzec10 - 43
- 2013, Luty4 - 14
- 2013, Styczeń4 - 33
- 2012, Grudzień3 - 8
- 2012, Listopad10 - 61
- 2012, Październik21 - 204
- 2012, Wrzesień26 - 157
- 2012, Sierpień23 - 128
- 2012, Lipiec25 - 174
- 2012, Czerwiec31 - 356
- 2012, Maj29 - 358
- 2012, Kwiecień30 - 378
- 2012, Marzec30 - 257
- 2012, Luty26 - 225
- 2012, Styczeń31 - 440
- 2011, Grudzień29 - 325
- 2011, Listopad30 - 303
- 2011, Październik30 - 314
- 2011, Wrzesień32 - 521
- 2011, Sierpień40 - 324
- 2011, Lipiec34 - 490
- 2011, Czerwiec33 - 815
- 2011, Maj31 - 636
- 2011, Kwiecień31 - 547
- 2011, Marzec36 - 543
- 2011, Luty38 - 426
- 2011, Styczeń37 - 194
Dane wyjazdu:
51.30 km
0.00 km teren
03:04 h
16.73 km/h:
Maks. pr.:41.40 km/h
Temperatura:6.0
HR max:179 ( 89%)
HR avg:132 ( 66%)
Podjazdy:148 m
Kalorie: 879 kcal
Rower:Centurion Backfire 100
Wiosna, panocki!!
Poniedziałek, 17 stycznia 2011 · dodano: 17.01.2011 | Komentarze 22
Absolutne dzienne minimum wykonane. Gdybym nie musiała zepchnąć chałtury, jeździłabym do północy, tak jest cieplutko. A co najdziwniejsze spotkałam po drodze jedynie dwóch rowerzystów. Co jest, kurna, aż tak wszyscy są zahibernowani?? Nie chce mi się wierzyć. Kategoria zwykły trip do lub z pracy
Komentarze
siwy-zgr | 14:57 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj
Heheh obawiałem się takiego wniosku wstępnego ;) To może pomyśl nad nowym stumpjumperem? Ma więcej skoku (z przodu i z tyłu). Chociaż mnie się te nowe modele, na 2010 i 2011 rok, średnio podobają. Ładniejsze były te 2009, jak tłumik szedł pionowo.
Nie wiem czy wiesz, ale FSR'y i Stjumpery mają dampery dedykowane do ram. Jest to i - i +.
+ ponieważ damper ma charakterystykę tłumienia dobraną do ramy
- ponieważ ma niestandardowy skok tłoka. Przy długości dampera 190mm zawsze jest skok 50mm. Te w Specach mają 4,5-4,6 cm. Można próbować przerobić jakiś damper, ale trzeba się na tym znać albo dać komuś kto się zna.
Ja na razie będę jeździł na tym co mam. Jeśli wcześniej nie zmienię ramy, to pomyślę nad kupnem innego dampera i próbą przerobienia go.
Tak Ci tylko chciałem powiedzieć żebyś miała świadomość tej małej hmm, nazwijmy to, niedogodności.
PS.Sposobu na lotto ciągle szukam :)
Nie wiem czy wiesz, ale FSR'y i Stjumpery mają dampery dedykowane do ram. Jest to i - i +.
+ ponieważ damper ma charakterystykę tłumienia dobraną do ramy
- ponieważ ma niestandardowy skok tłoka. Przy długości dampera 190mm zawsze jest skok 50mm. Te w Specach mają 4,5-4,6 cm. Można próbować przerobić jakiś damper, ale trzeba się na tym znać albo dać komuś kto się zna.
Ja na razie będę jeździł na tym co mam. Jeśli wcześniej nie zmienię ramy, to pomyślę nad kupnem innego dampera i próbą przerobienia go.
Tak Ci tylko chciałem powiedzieć żebyś miała świadomość tej małej hmm, nazwijmy to, niedogodności.
PS.Sposobu na lotto ciągle szukam :)
siwy-zgr | 10:26 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj
Wiem, wiem, ale może jak mnie się uda wygrać wcześniej, to wtedy ja Tobie kupie Epica i, niech stracę, Stumjumpera! O! Znaj dobre serce pana ;)
siwy-zgr | 10:05 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj
Nie zdziwiłbym się jeśli doszłabyś do takiego wniosku :) Spece zarażają i to bardzo :) Mnie po głowie chodzi big hit :D
siwy-zgr | 17:38 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
Coś chyba złego maila podałaś. Wysyłam, wstawiając oczywiście @ gdzie trzeba i nic. Nieważne, bo znalazłem ten artykuł w necie, nie musiałem skanować :) Musiałem sobie jedynie przypomnieć tytuł artykułu i voila! :)
http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=13&art=3945
Jak Cie najdą jakieś przemyślenia lub będziesz mieć pytania po lekturze obydwu to pisz śmiało.
http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=13&art=3945
Jak Cie najdą jakieś przemyślenia lub będziesz mieć pytania po lekturze obydwu to pisz śmiało.
siwy-zgr | 14:26 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
Edit: Może też moje uprzedzenie do ścigania na fullu wynika z tego, że z takowym, fullem do ścigania sensu stricte, nie miałem do czynienia. Wszystko na czym jeździłem to były fulle enduro, które raczej bujały przy ostrym depnięciu.
siwy-zgr | 14:24 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
Krążą opinie, że 20mm skoku to mała różnica. Moim zdaniem to nieprawda. Jeździłem na kilku fullach o różnych skokach i uważam, że do ambitniejszej turystyki górskiej 120 to minimum, a lepsze byłoby 140.
Inna sprawa, że to 100mm Epic'a i tak ma inną charakterystykę niż w fullach "mniej" wyścigowych.
Po swoich obecnych doświadczeniach, też w maratonach, do ścigania pozostawiłbym sztywniaka, a do leniwego jeżdżenia w górach wziął albo FSR'a XC albo Stumjumpera (sam miałem mieć stumpiego, ale, tak jak u Ciebie, zaważyły kwestie finansowe) albo jak lubisz ostro zjeżdżać to Pitch'a. Moim zdaniem full w maratonach to słaba opcja. Zawsze to dodatkowa rzecz, o którą się trzeba martwić, serwisować itp. itd. Sztywniak to sztywniak - lepsze przekazanie mocy.
Tu masz link do jednego artykułu: http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=13&art=3460 , a do skanów podaj maila albo jakiś inny kontakt.
Inna sprawa, że to 100mm Epic'a i tak ma inną charakterystykę niż w fullach "mniej" wyścigowych.
Po swoich obecnych doświadczeniach, też w maratonach, do ścigania pozostawiłbym sztywniaka, a do leniwego jeżdżenia w górach wziął albo FSR'a XC albo Stumjumpera (sam miałem mieć stumpiego, ale, tak jak u Ciebie, zaważyły kwestie finansowe) albo jak lubisz ostro zjeżdżać to Pitch'a. Moim zdaniem full w maratonach to słaba opcja. Zawsze to dodatkowa rzecz, o którą się trzeba martwić, serwisować itp. itd. Sztywniak to sztywniak - lepsze przekazanie mocy.
Tu masz link do jednego artykułu: http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=13&art=3460 , a do skanów podaj maila albo jakiś inny kontakt.
siwy-zgr | 14:00 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
Był test w bikeBoardzie FSR'a XC oraz test porównawczy tzw. ścieżkowców (o skoku 120mm) również w bB. Obydwa powinny być w necie. Jak nie ma tego drugiego to Ci mogę przeskanować i wysłać.
siwy-zgr | 13:58 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
Baaardzo pozytywne. Świetny rower zarówno do kulania się po łódzkich i warszawskich chodnikach (oczywiście nie do tego został stworzony ;) ) jak i po solidnych górach (zobacz sobie moje wpisy z września). Mega stabilny na zjazdach, ładnie się wspina na młynku. Na średniej tarczy pod górę trochę pompuje, a o blacie można zapomnieć bo grozi to chorobą morską ;)
Jeśli się ścigasz, a po zdjęciu wnoszę, że tak, to lepszy będzie Epic - wielu zawodników go chwali. Nie wiem niestety jak się jeździ na Epicu, ale jeśli potrzebujesz roweru do ścigania to pozostałbym przy sztywniaku,a fulla zakupił do ambitnej turystyki górskiej czyt. do podjechania pod górę i napierrrr....ania w dół :)
Jeśli się ścigasz, a po zdjęciu wnoszę, że tak, to lepszy będzie Epic - wielu zawodników go chwali. Nie wiem niestety jak się jeździ na Epicu, ale jeśli potrzebujesz roweru do ścigania to pozostałbym przy sztywniaku,a fulla zakupił do ambitnej turystyki górskiej czyt. do podjechania pod górę i napierrrr....ania w dół :)
siwy-zgr | 13:50 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj
A jakiego konkretnie? FSR xc czy coś lepszego? Epic może? :)
Komentuj