Temperatura:-4.0

Ależ kurna kombinacja!:D

Środa, 2 lutego 2011 · dodano: 02.02.2011 | Komentarze 7

No bo tak" rano dostarczyłam chłopakom rower do serwisu, wsiedliśmy z Centkiem do metra (co z tego, że jedna linia, ale podjeżdża mi prawie pod samiuśki serwisik!!:D) i przybyliśmy w pół godziny. I choć właściwie byłam 8 kilometrów od pracy, to jednak wróciłam do domu, przebrałam się z cywilnych rzeczy w obciski i dosiadłam zastępczego Wheelerka, żeby przejechać CWANCYSZ KILOMETREN do pracyA Co uzależnienie, to uzależnienie:D
A w sobotę mój najthebestrower wraca do mnie!!! :)

| 07:00 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Heh, Dziewczyny, a tak już zupełnie serio,to ścigać się i rywalizować z kimkolwiek mam zamiar wyłącznie na maratonie:-) Cyferki z BS są wyłącznie 4 me:-)
tatanka
| 21:05 środa, 2 lutego 2011 | linkuj te lęki przełożą się tylko na wyższą liczbę kaemów....zarówno Twoich jak i goniących...dotlenienie mózgu straty kalorii usmiechy na twarzach itd jednym słowem, bój się, z tego tylko same dobrodziejstwa dla ogółu...pozdro:)
| 16:17 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Na razie moje cyferki mówią, że robię :D
kkkrajek18-remov
| 16:16 środa, 2 lutego 2011 | linkuj aaa tam :D Trzeba robić swoje, a nie patrzeć na innych :)
Powodzenia :D
| 15:36 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Niemniej jednak mam lęki, że zmieni się to z nastaniem wiosny :D Dziewczyny ruszą w teren i jak sądzę po niektórych komentarzach, ruszą z zamiarem zdeklasowania mnie :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa racht