Pierwsza stówka w tem roku JEST!!;)

Niedziela, 6 lutego 2011 · dodano: 07.02.2011 | Komentarze 5

Gdzie mnie kurna wczoraj nie było!:) I Łomianki I Falenica i Kampinos, szaleństwoooo. Nie mogłam jednak zmarnować ani takiej pogody - w stolicy panowała piękna wiosna - ani tego, że Centurion jest po reanimacji, co oznacza, że teraz gra i tańczy. Acz... jestem zdania, że jednak jest kobietą. Tyle gratów dostał nowych, a jeszcze mu (JEJ!!) mało. W sobotę w DRODZE Z SERWISU walnęła mi przednia obręcz, dobrze, że w japę oponą nie dostałam. No i dobrze, że parę rowerów w domu jest, było skąd obręcz sobie pożyczyć.
Wieczorem podjechałam sobie jeszcze na spinning (czas: 1:09, HR avg: 137, HR max: 205, kcal: 486), a po spinie lekutko okrężną drogą do domu. Piękny to był dzień!
,,ZADOWOLNIONA" okrutnie jestem! :)

proszę, pęknięta obręcz:
pęknięta obręcz © CheEvara

Centurion podgląda łosie, prosiak:)
Centurion w Kampinosie podgląda łosie © CheEvara

[foty dorzucem jutro]
Kategoria piękna stówka

| 22:40 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj Bylo dlatego dlugo tam nie zabawilam. W drodze na Losiowke przenosilam rower i tylko buty skapalam w bajorze:-)
Quartez,polecam uwaznie monitorowac obrecz,tym bardziej jesli masz v-brake'i. Na brudnej obreczy klocki dzialaja jak papier scierny. Z drugiej strony moja obrecz sluzyla mi odkad Centka mam,czyli te 42 tysiace przezyla,jakby swoje przezyla:-)
angelino
| 21:46 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj fajnie
Ksiegowy
| 21:33 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj moja obręcz przednia niebawem będzie wyglądała tak samo - prawie 36 tysięcy ma i tez zaczyna nierówno łapać na obwodzie, czuje że niebawem będzie wyglądała jak twoja
siwy-zgr
| 21:24 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj A w kampinosie błocka nie było?
karla76 | 15:59 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj śliczny ten Centuś!:)
gratuluje sety:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latko