Podjazdy: 24 m

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Poniedziałek, 7 lutego 2011 · dodano: 08.02.2011 | Komentarze 7

Niech tytuł powie Wam wszystko. Dżisasie jedyny, spuść na wszystkich, którzy nigdy na fullu nie jeździli, jakieś błogosławieństwo, cokolwiek, co im tę krzywdę i te braki wynagrodzi. Bo wiele od życia nie dostali.
Szum dobrze nabitych gum SZPECA sprawił, że wracając wyłączyłam muzykę. No i naprawdę - gdyby to było lato, wróciłabym do domu z całą klawiaturą zębową wypełnioną muchami i komarami. TAK MI SIĘ FACJATA CIESZYŁA!
Wróciłam do domu, zaparkowałam Speca i jak to cielę do drugiej w nocy gapiłam się na niego i smyrałam po damperze:D

Zanim Marcin, mój Serwisman, wydał mi Speca, około siedemnaście razy rzucił też polecenie wysłania mu MMS-a z fotą Speca zaraz po wejściu do domu.
,,Nie ma prawa żadna kropelka syfu znaleźć się na tym dziele sztuki. Wa być czysty i ja chcę na to dowodów!''.
Świr, nie?
No ale nie miała prawa i się nie znalazła!

| 22:20 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Wyobraz sobie,angelino,moje zdziwienie,kiedy waga serwisowa pokazala dla Speca niecaly kg mniej niz Centurionowi. Mysle,ze po wymianie napedu na xtr,Spec jeszcze zejdzie z wagi,a jesli zmienic mu opony na wyscigowki,to nawet mimo podwojnej amortyzacji moze byc niezla rakieta.
angelino
| 21:04 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Che, dajesz mi do myślenia, przez lata odstraszała mnie waga fullików, ale sprzęt poszedł do przodu, może czas pomyśleć o takim raju, tym bardziej, że z kręgosłupkiem pojawiają się kłopoty. Testuj tymczasem "zagadnienie", a w pewnym momencie poproszę Cię o konsultacje.
| 11:09 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj @speed565
to racja. W tamtym roku kręciłam w po Górach Stołowych i na kamolcach i korzeniach tak mnie na hardtailu wytłukło, że całkiem sporo czasu potrzebowałam, żeby się ZREGENEROWAĆ:))
speed565
| 11:04 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Oj biada właścicielom sztywniaków i ich czterem literom. Tyle frajdy tracą omijając te wszystkie nierówności.
Kumpel (wolfik) mi kiedyś powiedział, że jeżdżę jak kot - swoimi ścieżkami.
marysia
| 10:50 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Amen :)
| 10:43 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Bo przecież dokładnie o to w życiu chodzi!:)
pozdROWER!
ps. Przystojny wielce ten Czarny!:)
Isgenaroth
| 10:40 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Ja też dziś byłem szczęśliwy. Pierwszy raz testowałem swojego Kellysa (Czarnego) po dokonanych (mam nadzieję ,że na lepsze) zimowych zmianach. Wrażenia nieocenione.
Pozdrawiam Cie serdecznie
Oby wszyscy cieszyli się dziś jak my :) !!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie