Podjazdy: 31 m

Wieczorno-niedzielny lansik na Specku

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 15.03.2011 | Komentarze 11

Kontrolny, wieczorny bujaning po mieście, miał być drugi dzień testowania Karoliny, ale musiała odpuścić z przyczyn wyższych, więc wyszło na to, że samotnie posłucham buczenia swoich potworów. Choć było już po zachodzie słońca, ja ciągle wystawiałam na widok publiczny odkryte łydki i przedramiona tyż!

trasa: Bródno-Solec-Centrum-Mokotów-Stegny i powrót tymi samymi dzielnicami, ale górą.

Ale do wieczornego czyszczenia Centuriona musiałam sobie otworzyć piwo.

tatanka | 10:15 środa, 16 marca 2011 | linkuj lost, do diabła, wpisałaś ile masz lat, ja mam tylko o 2 lata mniej i czuję się gówniarą;)
Cos tu kurde, nie styka:)
Ta lost to tak specjalnie! :D
Co do niedzieli, latały już motylki wiec gołe łydy jak najbardziej ok.
Pamiętam, chyba ok. 3 lat temu w lutym jezdziłam w krótkim rękawku a wkoło latało pełno cytrynków, jak wiadomo są to motylki hardkorowe, no ale zawsze - w lutym to troche przegiecie...
| 09:31 środa, 16 marca 2011 | linkuj b]lostpearl[/b], ależ z Ciebie kokieciara!!! Ciągle tylko ,,babcia'' i ,,babcia''. A jak nie ,,babcia'', to ,,wiekowa dama''. Zdjęcia mówią co innego:P
panzerjager44, zaproponuj inne miejsce (niż czółko:D:D), rozpatrzymy to, a Babcia zaakceptuje:D
Jak ja mam wystartować taka rozkojarzona?? :D
| 20:26 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Dalam rade do tego poslac gazjete do drukarni, spisac wywiadzik i tylko na spinning nie udalo mi sie dostac! Plan kurde mufa PRAWIE wykonany!!
siwy-zgr
| 19:16 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Szybko się ogarnęłaś z wpisami, a tak straszyłaś ;)
| 15:18 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Nazwiska! Pseudonimy! Listę mi tu Babcia przedstawi, kto o łydzie mówił!:)))
Moja Droga, czy żółwie tempo czy nie żółwie - NIEWAŻNE - rada wielce byłabym poznać!!
(p.s. ,,uwidzieć'' mówię i ja - dziołcha z Podkarpacia!!)
Ciekawa jestem, co Panzer na tego buziaka :D
| 14:54 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Ja nawet dzisiaj z gołą łydką do pracy przybieżyłam:))
Acz wcale nie jest ona taka, co by miała zaraz cały BS rzucić na glebę.
Epistoła super, gołą girę dać i napisać jeszcze, czy widzę się z Babcią w niedzielę w Mrozach, bo coś Panzer miał zagaić do Ciebie i namówić!!;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyp