Nocne batmanów liczenie

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 14.07.2011 | Komentarze 2

Nieujechana po dniu na fullu, przesiadłam się jeszcze na Centka i koło godziny 22 pojechałam se zliczyć ilość sztuk (:D) baranów bez świateł.

Jest przełom. Zdecydowanie więcej napotkałam ŚWIATŁYCH bajkerów.
Choć TAK CZY SIAK jako pieprzony malkontent muszę odnotować mnogość jełopów, którym się wydaje, że rozkurwiają fluorescencję dla szatana i że sami z siebie świecą niczem gwiazda zaranna posmarowana balsamem z brokatem.

Aaaaale. Walić to. 106 km jednego dnia cieszy mnie wielce.

Ksiegowy
| 06:50 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj "mnogość jełopów, którym się wydaje, że rozkurwiają fluorescencję dla szatana i że sami z siebie świecą niczem gwiazda zaranna posmarowana balsamem z brokatem." kurcze ty nigdy mnie nie zawodzisz Che;) LUUUBIEEE TOOOO:D
tatanka | 12:34 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj przedwwczoraj poznym wieczorem nieoświecona lameta z wielkimi słuchawkami na uszach (ma się rozumieć, na rowerze) staranowała mojego oświeconego lovermena (też na rowerze). Zauważyła go dopiero jak w niego trzasnęła i spadła z roweru...On niestety też spadł z roweru. Niestety chyba bardziej ucierpiał niż lameta, szkoda że jej nie urwał tych słuchawek razem z uszami:D
Batmanom zatem zdecydowane i kategoryczne NIE..:/ Podwójne nie Batmanom osłuchawkowanym!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rachc