Podjazdy: 29 m

Zwariuję, kurde, zwariuję!

Wtorek, 19 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 5

Przynajmniej dla mnie taka różnica nie istnieje. Prawem serii, Murphy'ego, zamówień publicznych, jazdy lub też Archimedesa uwalone mam trzy suporty. W obu Specach i w Cenku. Przy czym w tym ostatnim najbardziej. Musiałam wywalić zatem z empetruchy całe REGIE, bo niestety szczelanie z okolic mufy było na tyle upierdliwe, że słyszałam je aż nadto. Zamiast REGIE wgrałam na nowo Rejdżów, Soundgarden i najbardziej rzeźnickie kawałki Alice In Chains, żeby tylko nie dosłyszeć.

Poleciałam na konsultację do chłopaków na Dereniową i na wtorek mają mi zamówić trzy komplety pancernych suportów. Żadne SZITMANO, bo okazuje się, że wystarczy przejechać dwa tysiące (jak w każdym ze Speców), żeby łożyska w Hollowtechu poszły sobie na ciemną stronę mocy.

Może właśnie dlatego, ktoś, kto wiedział, że cierpię i szlag mnie trafia, zapdejtował wyznanie Obcego. Myślę, że to nawet mógłby być sam Obcy:)

Ja już nie wiem, jak to interpretować;) © CheEvara

:D

Po pracy zjechałam się z kumplem, który:
a) opił mnie z całej wody z dwóch bidonów
b) wykorzystał mnie i moją pompkę z manometrem
c) zeżarł w moim towarzystwie Grycanowy sorbet z mango

Przy czym, tylko przy tym ostatnim nie poczułam się bezczelnie wykorzystana. Mango-sorbet ZADŻEBONGO!;)

| 09:08 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj Marcinie Anonimowy tak, że już jesteś Nieanonimowy;), jeszcze nie nabyłam niczego, myślę o podejściu do warsztatu, gdzie serwisuje się kombajny czy tramwaje, może tam znajdę coś pod moje giczoły:D

surf DOKŁADNIE TAK

wiol18a, jeszcze nie dokonałam operacji wyboru:D

quartez, już raz się w to bawiłam i przedłużyło to żywotność suportu o całe dwa miechy. Przy moich codziennych przebiegach sens ma jedynie rozwiązanie, które zaproponowałam w komentarzu dla Marcina:D
Ksiegowy
| 11:50 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj a może nie warto całego supportu wymieniać?

wiol18a
| 10:27 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj a jakie suporty zamówiłas? mój facet też miał szitmano i tez mu szybko padlo. Ten dziadowski plastik się ukruszył. Teraz ma TOKEN. Zobaczymy ile pociągnie.
surf-removed
| 19:55 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Czerniakowska 20 :)
Anonimowy tchórz | 15:33 środa, 20 lipca 2011 | linkuj ... zwany Marcinem ;)

Ciekawe co to nabyłaś pod hasłem suportu pancernego. Ja w każdym razie polecam suport Accenta. Shimano zajechałem w 3100km. A Accent służy już 4600km. Jedyny problem, że prawe łożysko po jakimś czasie zaczęło działać z minimalnym oporem (wyczuwalne, gdy obraca się palcem gołe łożysko). Hałasy pojawiają się raz na ile i wystarczy wtedy korby zdjąć i położyć na świeżym smarze. Łożyska są w wymiarze standardowym, więc można w razie awarii wymienić same łożsyka. Polecam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esiez