Podjazdy: 27 m

JADŹMY z tymi wpisami!

Poniedziałek, 1 sierpnia 2011 · dodano: 05.08.2011 | Komentarze 6

Jakeśmy z dziada pradziada JADŹWINGI! :D

Proszzzzzz, tylko wyłączono lipiec i o! LAMPA i wreszcie pogoda taka, jaką lubię. Byłam już doprawdy bliska popadnięcia w depresję, a to skończyłoby się popełnieniem samobójstwa poprzez:
1) zalanie się w trupa alkoholem z butelki ze szlachcicem na etykiecie
2) napchanie się na sztywno Monte
3) obie te rzeczy naraz. Tuż po jeszcze jednej fajnej aktywności. Lub też przed. Ewenczułeli w trakcie*.

Ale jak widać, God Saves The Queen, która jest tylko jedna. I teraz mogie cieszyć się zajebistą pogodą poprzez:
1) wieczorne spożycie alkoholu z butelki ze szlachcicem na etykiecie
2) napchanie się na sztywno Monte.

* o jazdę na Centurionie mi chodziło.
ŚWYNIE!

kantele
| 12:55 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj No... :( Mię tyż już szczela, przyznam.
| 12:43 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj A mnię - każdrorazowo, zarówno w sobo, jak i w niedzie - udało się uciec przed dyszczem. No prawie. Bo gdyby w sobotę Zetinho się tak nie grzebał, dalibyśmy radę:D

A serio, to chuj mnie już SZCZELA straszny z tym meteorologicznym gównem.
kantele
| 07:12 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj No i co z tom pogodom, hę? Coś się Cheevarowa prognoza nie sprawdza, w kwestii że wystarczyło lipcopad wyłączyć.
Tak mnie zlało niemiłosiernie wczoraj, że ja pierniczę, proszę państwa...
Niewe
| 22:52 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj A to dlatego przestał przychodzić na wyżerkę łobuz jeden.
mors
| 23:43 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj Lipcopad ma krew Andżeja na ręcach...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajasi