Podjazdy: 35 m

Stara-dupa-estem

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 18.08.2011 | Komentarze 9

39 postów na FB. 10 na GTalku i tylko cztery połączenia telefoniczne. Co jest z Wami, kurwa mać, ludzie, że mając numer mojego taczfona, wolicie napisać na pierdolonej tablicy odpierdalawcze STO LAT, niż zadzwonić?

Owszem. Nienawidzę gadać przez telefon. Ale cyfryzacji nie lubię o stokroć bardziej. I sprowadzania jednostki ludzkiej do poziomu jebanego awatara.

Jest wielce zastanawiające, kto będzie pamiętał, gdy usunę datę urodzenia z FB. A tak zrobię.

Takiemu mojemu hiszpańskiemu znajomemu zadzwonić chciało się. Mimo że mam go na fejsie srejsie i po taniości wyszłoby go odjebać łatwiznę z życzeniami na fejzbuku.

Enyłej. Pokręciłam po pracyz Karolajną w tempie nieco stacjonarnym, odprowadziłam ją do jej chaty, zrobiłam wkurwienną trasę nocnorowerową, po czym dałam się podpuścić stacjonującym w Warszawie innym hiszpańskim kumplom i wyjszłam na miacho spić się tequilą. Po której odpierdala mi szeroko na zwojach. Które najpewniej mi się prostują.

Aczkolwiek na okoliczność wzięcia dwóch tygodni urlopu – licząc od środy – powinno się wybić monety z moją podobizną. Jakbym przewidziała swój nazajutrzny stan.

Niewe
| 11:37 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Zaiste poprzysięgam.
CheCze | 11:16 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj @ Fascik, ustal jeszcze, KOMU odpisales, bo Niewe mi swiadkiem, ze na pewno nie mnie:-P
Na zyczenia, ktores poslal na emalje pracowa moja, nie moge sie ustosunkowac przebywajac od srody na urlopie:-P
Niewe
| 11:13 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj To ja się WYJĄTKOWO w tym już pogubiłem :P
CzeChe | 10:59 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj @ Niewe, byc moze wyjasnilam i byc moze zrozumial, ze od tego nielubienia - jak od wszystkiego - maja prawo istniec LAS EXCEPCIONES, czyli wyjatki:-P

@ Fadcik, nie nawiaze z Toba transmisji, poki mi nie odpiszesz na esa z niedzieli, czy startujesz w Euku:-P

@ Puchaty, pot to el pot, a dzwonic to dzwoniar. Przynajmniej wedlug mojego, poloficjalnego slownika:-P
puchaty
| 10:53 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Też bym zatelefonował potem ale nie wiem jak jest po hiszpańsku 'pot' oraz 'dzwonić'. :)
29er | 10:23 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Tłenti-najner-ka. ;)
Niewe
| 08:46 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Może temu Hiszpanu nie wyjaśniłaś dobitnie, jak bardzo nie lubisz gadać przez telefon i nie miał oporów/dylematów/sraczki przed zadzwonieniem do Cię :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cnasp