Podjazdy: 41 m

Urodziny Niewe dziś posiada, więc życzenia mu składać!

Środa, 7 września 2011 · dodano: 08.09.2011 | Komentarze 10

Dziś, czyli w dniu opublikowania wpisu, a nie wczoraj, którego to wczoraj wpis dotyczy! Czyli dnia ósmego września. Zapamiętać!
Jeśli dobrze liczę, to Niewe kończy dziś osiemnaś..., NIE! Dziewiętnaście lat, więc może już pić, palić, oglądać sprośne pisemka i czytać NA LEGALU CheEvarowy blog!:)

A ponieważ Niewe jest zajebisty, datę jego zajebistych urodzin ogłaszam tu, na zajebistym blogasku!:)

Sto lat i więcej jazdy!
:D
Bo wczoraj w wigilię urodzin Niewe tośmy się nie najeździli. Staje się to nową świecką tradycją. Niby ustawiają się na rower, stówka miała pęknąć, a tu pękło. 10 piw. Kuźwa!

No bo tak. Ja se po pracy poszłam do kina. Niewe wyrywał w tym czasie Izkę i tak wyrywał, że 10 minut po tym, jak umówił się z Dżankiem, zapomniał o tym, że umówił się z Dżankiem. Tym samym, nie innym!

Wszystko jednak skończyło się dobrze, bo mnie film się podobał, potem znalazłam Niewe, jak bajerował Izkę na Moczydle (czy też na innych moczarach), tam zapadła gremialna, komisyjno-kolektywna decyzja o tym, że idziemy pić, bo może padać, no i tam JAKIMŚ CUDEM znalazł nas Dżanek. Dżanek, który był niezwykle rozkoszny w swym uradowaniu i napawaniem się wolnością i możliwością pojeżdżenia na rowerze.

Tak pojeździł, że mieszkając na Bemowie, przybył na Moczydło, i potem – gdy wszystkich (poza mną) dopadła pijacka gastrofaza – przemieścił się do Maka na skrzyżowanie Górczewskiej z Lazurową. Myślę, że z 10 kilometrów trzasnął;).

Szaleństwo.

Z mojej czwartej w tym tygodniu stówki wyszła cała kupa.

Ale strasznie brakowało mi Gora, który zawsze przy okazji takich ustawek, kiedy żremy/pijemy zamiast jeździć, narzeka, że znowu żremy/pijemy zamiast jeździć i narzeka na to dokładnie w tym samym momencie, kiedy żre/pije zamiast jeździć. Tęsknię za Tobą, Goro!:)

Niewe
| 17:28 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Oj było.
Ale nie od nadmiaru alkoholu, tylko raczej od jego braku.
| 14:16 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Już przed pitstopem w Roztoce było ciężko, nieprawdaż:)
Goro
| 06:27 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Dojechali, choć końcówka była ciężka ze względu na pływający horyzont i krętość asfaltu ;)
Niewe
| 05:37 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Na czas.
Na miejsce.
Na pewno :)
mtbxc
| 19:57 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Dojechali do doma?
Niewe
| 21:49 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Najbardziej mnie cieszy, że wreszcie mogę zaglądać tu NA LEGALU.
Dzięki wszystkim za czadowy spontan :)
| 15:26 czwartek, 8 września 2011 | linkuj No ja myślę!:)
Zamierzam z maratonu wracać na kołach. Mam zatem nadzieję, że odbędzie się to szlakiem tropiciela węży - na skutek tego, że wcześniej WRESZCIE dojdzie do ludzkiej, pijackiej, konfrontacji, czyli pomaratonowego ładowania węglowodanami, zawartymi OCZYWIŚCIE w piwie;)
Goro
| 15:22 czwartek, 8 września 2011 | linkuj CHE jak miło, że o mnie pamiętasz ;) Ja również tęsknię za Tobą, a raczej za piciem piwa w Twoim zacnym towarzystwie.
Cały czas namawiam, na jakąś spontaniczną imprezkę ;)
Mam nadzieję, że w NDM nadrobimy stracony czas.
| 14:26 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Nawet jeśli jest, to - jak już nadmieniłam - jest ZAJEBISTĄ zodiakalną cio... Panną:D
mors
| 14:13 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Che, che, che, wychodzi, że Niewe jest zodiakalną cio... znaczy się Panną. ;p;p
Czyli nie tylko ja, che, che, che. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi