No to trzecia część, zaległa tak samo, jak i ostatnie wpisy:D

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 11

Część trzecia dotyczy trzyrowerowej soboty, którą to – część, nie sobotę – miałam wrzucić jako ostatnią część, a zatem naturalną kontynuację dwóch poprzednich.

Powyższe zdanie napisałam, żeby zanudzić potencjalnego przypadkowego odbiorcę tej notatki oraz po to, żeby sprawdzić, czy jeszcze potrafię pierdolić trzy po trzy:D

W każdym razie.

Po tym jak nażarłyśmy się na sztywno u Karoliny, rzuciłam hasło, że trzeba jeszcze wykorzystać ten piękny słoneczny dzień i że idziemy jeszcze na rowery. Ja miałam plan zaposiadać w domu moje rowery wsje, a że mój full spędził część zimy u Karoliny w domu, potrzebowałam jej samej, żeby pomogła mi w dotarganiu do mnie i FSRa i Centka.

Stanęło na tym, że Karolina wsiada na Centiego, ja na fulla i jedziemy se spacerkiem na Bródno (czyli kompensacji i aktywnej regeneracji ciąg dalszy), odstawić moje bicykle. Tak, tym sposobem została u Karolajny moja kolarzówa, czyli stan posiadanych na metrażu rowerów zmianie za bardzo nie uległ:D
Ani na moim metrażu, ani na metrażu Karoli.

Ale świeciło TAKIE słońce, że dla mnie w taką pogodę przechodził tylko full. Miałam lekkiego stracha o Karolę, bo w Centku moje pedały są wyjechane już okrutnie, a to w zestawieniu z kompozycją nowych bloków i braków jeszcze umiejętności reagowania w porę i na czas groziło wyjebką.

Jakbym kurna wykrakała:)

Karolina pizgnęła o bruk w połowie drogi, może nie jakoś dotkliwie, ale z rozczarowaniem dla siebie samej i mnie. Już myślałam, że będzie pierwszą osobą, która nie zaliczy rozdziewiczającej spd gleby. Ona też tak myślała:)

Potem było już bezpiecznie.

U mnie na chacie przysiadłyśmy na malutkie piweczko, po czym dziewczyna wróciła do domu trambajajem, a ja pojechałam Centurionem jeszcze się ponawyżywać (jeden z drugim), o czym wspominałam w drugim wpisie z tegoż dnia.

No. I tak o.

| 15:08 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Trudno:D Mam papiery na zdobywanie popularność poprzez obrażanie i szokowanie opinii publicznej niepochlebnymi komentarzami :D
TrinkeMilch
| 15:07 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Che, za takie wypowiedzi, gdy będzie kiedyś meta MTB na stadionie, to piłkarskie lobby może oprotestować Twój finisz na ich świętym obiekcie :)
Zdaje się ze pierwszą okazję będą mieli w Otwocku.
| 15:05 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Che, za takie wypowiedzi, gdy będzie kiedyś meta MTB na stadionie, to piłkarskie lobby może oprotestować Twój finisz na ich świętym obiekcie :)
| 14:57 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Nie czepiaj się, stałe elementy gry, jak schodzenie z boiska, mają opanowane :D
| 14:33 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Mnie się nie odechciało, ale czas mi się kurczy:D Jak polskim piłkarzom, którzy tak tłumaczą swoje porachy :D
| 14:20 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Ja tuszę takoż, Mistrzuniu z herbu wielokrotnego przecinka ;)
michuss
| 14:19 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Ufam, że rozwianie, prawda, wątpliwości, którą zawrzeć, prawda, że tak się wyrażę, raczyłaś w drugim, proszę ja Ciebie, akapicie niezmiernie i, by użyć takiego wyrażenia, bezbrzeżnie Cię, prawda, ukontentuje. ;)
| 14:06 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Nie. Ja jestem po prostu uczciwa i rzetelna:D
TrinkeMilch
| 14:05 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Rozdrabniasz się tymi wpisami :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzyo