Dobrze, że jak cuś zapominam, to mogę się wrócić po to rowerem

Poniedziałek, 5 marca 2012 · dodano: 20.03.2012 | Komentarze 6

Bo z buta to SZCZELIŁABY mię lekka kjurwica.
A ja po całym mocno zorganizowanym dniu – w moim przypadku mocne zorganizowanie to wstanie z wyra tylko 10 minut po tym, jak na dźwięk budzika wyrzekam poirytowene "szkurrrwa, już?” - wybrałam się wieczorem na siłownię po to, żeby 5 km od chaty zrobić sobie pamięciowy skan plecaka i zorientować się, że butów, to ja nie spakowałam na pewno.

I gdybym ja miała cofać się do tyłu (to nie jest błąd, a raczej wzmocnienie siły wyrazu słowa i dokładne zobrazowanie tego cofania się) po te buty jakimś komunikantem miejskim, to dziękuję, trening umieszczam sobie dokładnie tam, gdzie u dołu pleców zaczyna się taki rowek sarkazmu i kontestacji.

Dzięki całej tej operacji CAFANIA SIĘ z siłowni wyszłam ostatnia, prawie wyproszona (a i czułam się jak wypatroszona).

Zasadniczo z tego dnia naukę mam dla Was taką, że miejcie ajs szeroko ołpen, jeśli nie chcecie zginąć. Na styku Bielan i Żoliborza grasują pudła i to nie jest śmieszne:

Uwaga na kartony na Bielanach! © CheEvara

No. Słońce załadowało się na dłużej, a radochę z niego potęguje we mua coś, co se wzięłam i odgrzałam. O to:

Zamiennie z Mamą Selitą.

chrabu
| 22:39 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj on czyha, wyłoni się nagle za zakrętu. kartonu to jednak nic, siatki są problemem. ostatnio jedna reklamówka chciała mnie unieruchomić. wybrała sposób blokady poprzez wkrętkę w przerzutkę.
| 10:46 środa, 21 marca 2012 | linkuj Ja tylko nie dowierzam temu, że taki karton mnie zauważy, jak się odzieję w białe prześcieradło:D
chrabu
| 10:43 środa, 21 marca 2012 | linkuj nie możemy się poddawać, nie ulegajmy kartonom. nie możemy podzielić losu Hanki :D
tatanka | 10:35 środa, 21 marca 2012 | linkuj w tym celu od wieków ludzie oflagowywali się na biało...
| 10:17 środa, 21 marca 2012 | linkuj Nie wiem tylko, co począć, jak człowiek nie chce jeszcze ginąć!:D
chrabu
| 09:07 środa, 21 marca 2012 | linkuj coś jest na rzeczy, wczoraj na Ochocie widziałem zdecydowanie większe. zamachy na życie użytkowników drogi prowadziła firma niesprzątająca.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyroz