Nie ma co spawać się

Środa, 10 kwietnia 2013 · dodano: 22.05.2013 | Komentarze 2

Bo wpis mocno zaległy. Tak zaległy jak mops na wersalce.

Swoją drogą wersalka bardzo fajnym słowem jest.

To że nie piszę i nie komentuję, nie oznacza, że nie jeżdżę. Jeżdżę, coś tam jeżdżę, czego świadkiem wieczoru dzisiejszego (a mowa o wieczorze dwudziestodrugo-majowym) jest tomski.

Tak więc nie jest to taka kaszana, acz jak wziąć pod uwagę niemal połówkę roku i mój dotychczasowy przebieg, kaszana robi się z tego bardzo i to przeterminowana.

A wtedym, o czym wpis chcę udziergać, pojechaliśmy z Niewe na szybki asfaltowy pedaling po wioskach.

Mamy nawet swoje lokalne Malibu, takie, które przywiodło mi na myśl mieszkanie Dextera Morgana. Zresztą pracowicie to ze sobą zestawiłam, abyście zaprawdę godnie i sprawiedliwie znaleźli choć trzy różnice:

Rozwali mi ta fota bloga, czy nie, oto jest pyta NIE;) © CheEvara

Pod niemalże Domem Złym nastąpiło rozstanie, bo ja zamierzałam uczynić dalszą część tak zwanego PUSTAKA („cegła” jest wtedy, gdy rowerem jedzie się pobiegać, a mój pustak polega na tym, że najpierw jedno, a potem drugie), a Niewe miał chrapkę na liźnięcie odrobiny terenu.

I wziął i tam ugrzązł.

Takie są bowiem odwieczne prawa natury.